P*skis #73 - Pyöreitä muotoja

Heipparallaa!

Viikonloppu viuhahti taas ohitte ja nyt olis p*skiksen aika. P*skiksessa oli teemana "pyöreät muodot" ja tässä on mun korttini. Ystävälle ajattelin tämän ojentaa sitten helmikuussa..


Taustan kuviot tein tällä vehkeellä. Tein kuviot mustalla tussilla valkoiselle paperille, väritin kuvioita osittain ja leikkasin ja liimasin ne tuolle vihreälle paperille. Olen kyllä niin iloinen että löysin tuon Cyclographin kaikkien näiden vuosien jälkeen. Tästä alkaa sen uusi elämä. ;)


Leima on DoodleFactory:n.


Takapuolelle tein vielä tuolla "vehkeellä" tuollaisen rinkulan, johonka saa sitten kirjoittaa terveiset. Kuva ei nyt taas oikein aja asiaansa.. ;)


Mitäs mieltä olet kortista? :)

: Santtu

14 kommenttia

  1. tosi makee kortti :)
    Onnistunut värivalinta!

    VastaaPoista
  2. Ihastuttava! Tuosta vehkestä tulee kyllä kiva jälkeä, hyvä että sille alkaa uusi elämä!

    VastaaPoista
  3. Ensin kun näin tuon ympyrävekottimen ajattelin, että ei mun malttamattomuudella, mut hei jälki on todella upeeta. Mäkin tahon! (ainakin kokeilla) ;)Hienot värit!

    VastaaPoista
  4. Waude, ihana vehje, jolla saa todella hienoja kuvioita:) Korttisi on tosi magee!

    VastaaPoista
  5. Ensimmäistä kertaa olen käymässä täällä blogissasi. Ihana kortti, ja nuo tekemäsi ympyrät ovat kyllä upeita, kiva idea!

    VastaaPoista
  6. Tää on niin makee, mä tykkään tästä kortin meinigistä kovasti !

    VastaaPoista
  7. Mukavaa kun piipahditte täällä ja tervetuloa uudelleen! ;)

    VastaaPoista
  8. Ekaa kertaa blogissasi ja aivan ihania juttuja olet tehnyt. Itsekkin olen Pohojammaalta :)

    VastaaPoista
  9. Cyclograph on sitten veikeä laite. Olisi hauska löytää sellainen kirppikseltä. Silmät siis auki...

    VastaaPoista

Piristät päivääni kommentillasi! Kiitos jo etukäteen! :)