Aiemmin tehty kassi ja muuta löpinää

Hei! :)

Ensiksikin haluan toivottaa kaikki uudet lukijani tervetulleiksi! Mukavaa, jos juttuni tai ideani inspiroivat. Kävijälaskurikin raksuttaa mukavaa tahtia.. :)

Nojoo, sitten itse asiaan. Tämmöisen kassin olen tehnyt joskus viime syksynä. Kassi on ollut jo käytössä, joten se on hieman ryppyinen. ;) Kassi ei sinänsä ole mitenkään erikoinen, mutta halusin vain esitellä teille tuon ihanan kankaan!! Kassi on nimittäin tehty paneeliverhoista, jotka ostin kesällä alesta Hemtexistä. Sininen ei oikein sisustukseen meillä sovi, joten päätin tehdä niistä jotain ihan muuta. 


Ostin samalla kertaa myös samaa kangasta vihreät ja harmaa-oranssitkin verhot, kun halvalla sai.. yllätten! :D Vihreät mulla on tällä hetkellä verhoina, mutta tuo oranssi-harmaa odottaa kaapissa vielä lopullista kohtaloaan.. ;)



♥     ♥     
Sitten minulla on vielä yksi ongelma, joka on vaivannut minua alkuviikon. Tällä viikolla minulla on ollut paljon vapaa-aikaa iltaisin ja ajattelinkin ensin, että nythän voin tehdä vaikka mitä ihania juttuja! Kun vapaa-ajat sitten koittivat, olin ihan pihalla. Aivot eivät raksuttaneet ollenkaan. Olin kyllä suunnitellut jo ennemmin, että mitä aion tehdä. En vain saanut kertakaikkiaan mitään aikaiseksi. Ensin ajattelin ommella. Kun olin saanut ompelukoneen ja kaikki tykötarpeet pöydälle, istuin vain koneen ääressä ja tuumailin, että mitäköhän sitä tekisi. Päässä ei liikkunut muuta kuin silmät (..jos nekään :D). Kankaita olisi vaikka millä määrin, mutta ideat puuttuvat.. Noh, sitten rauhallisesti siivosin ompelutarvikkeet pöydältä ja levitin askartelutavarat esille. Pyörittelin vain kädessäni papereita, joista mikään ei tuntunut mätsäävän minkään kanssa. Siinä meni ne vapaaillat tekemättä mitään. Pyöritellen vain erilaisia tavaroita ja tarvikkeita kädessäni.. Tänään olisi pitänyt viimeistään lähettää ystävänpäiväkortitkin, mutta sekin jäi kun en saanut niitä ylimääräisellä vapaa-ajallani(!) tehtyä.. huoh..

Kuulostaako tutulta?

Päädyin sitten siihen tulokseen, että parempi kun ei pahemmin ole ylimääräistä vapaa-aikaa. :) Pienellä kiireellä saa enemmän aikaiseksi ja tuntuu että aivotkin raksuttavat paremmin..

Onneksi kevät on pikkuhiljaa tulossa, niin ehkä tästä aivot vielä piristyvät ja ideoitakin alkaa tulvimaan.. ;)

♥     ♥     


: Santtu


2 kommenttia

  1. Paneeliverhon kiärrätystä! Hyvä idea. Hieno veska.

    VastaaPoista
  2. Kuule aivan samaa vikaa täälä! Olen jo 2viikkoa ollut ihan pihalla, olen vähän yrittänyt tehdä kaikkea (kranssia, koruja, kortteja..) ei vaan ideat luista sen pidemmälle. Tarvikkeita pyörittelen tuntikausia, mutta mitään mainittavaa ei synny. Toiv. tää helpottaa tästä -ideakirjaani olen sentäs saanut kirjoiteltua eteenpäin. Josko sieltä joku kuningasidea löytyis :D

    VastaaPoista

Piristät päivääni kommentillasi! Kiitos jo etukäteen! :)