Retrohullutus

Moikka blogikamut!

Hiljaista on pidellyt täällä Majassa, mutta taustalla tapahtuu. Oon nimittäin hurahtanut RETROON ihan totaalisesti. Oon aina ollut kyllä retrofani, mutta nyt musta on tullut retrohullu!! Oon jääny pahasti koukkuun facebookin Rättei, Lumpui ja Retroi -palstalle, josta on tullut haalittua yhtä sun toista ihanaa. Voi kun vain päästäisiin uuteen kotiin, jossa olisi tilaa näille ihanuuksille! Retrohullutuksen inspiroimana ajattelin jakaa teidän kanssanne muutamia retro-blogeja, olkaatte hyvät! :)




Muita retrofaneja langoilla? :)


10 kommenttia

  1. Kyllä mullekkin on nyt kevään mittaan tullut retro-kuume! Ihania kankaita ja tavaroita! Oon hävittänyt hulluna tavaraa vaatehuoneestamme, että saisin tilaa kaikille uusille, retro-hankinnoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko tämä kevät jotenkin tehnyt tepposet, kun yhtäkkiä tällainen hullutus iskee?? ;)

      Poista
  2. Muksulle on tullut haalittuja ns uusretroja vaatteita. Viime viikolla kävin pöyhimässä äitini luona kangasvarastoja ja retrokankaita tarttui mukaan: finlaysonia ja marimekkoa. Nyt pitäisi päättää mitä teen ruskea-beige-oranssista kaivokankaasta jota on aika paljon. Olen tehnyt itselleni takin samasta kankaasta vihreäsävyisenä, joten jotain muuta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, se kaivokin on niin nättiä kangasta! Ja ne retro-lastenvaatteet on kyllä kaikkein symppiksimpiä! :)

      Poista
  3. Oh, kiitoksia linkityksestä!
    Jään kivan blogisi lukijaksi. :)

    VastaaPoista
  4. Kiva, kun olit löytänyt blogiini! Täällä yksi retroon hullaantunut ilmoittautuu. :) Kiitos blogivinkeistä. Osa olikin mulle uusia, joten täytyy tutustua.

    VastaaPoista
  5. Tervetuloa pupuleipomokäynnille jos retro kiinnostaa... Minulla on myös muita vanhoja juttuja etten kyllä sinänsä pelkkään retroon keskity ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä kiinnostaa! Lisäsin blogisi lukulistalleni! :)

      Poista

Piristät päivääni kommentillasi! Kiitos jo etukäteen! :)