VIIMEINEN P*SKARTELUHAASTEENI - #336

Niin on tullut aika sanoa jäähyväiset ja suuret kiitokset ihanalle P*skistiimille (etenkin vetäjä-Pammulle <3) ja suunnata nokka uusia tuulia kohti. Jättäydyn pois P*skarteluhaasteen design teamista, sillä tuntuu ettei luovat ideat enää riitä askarteluun, kun päivät mietin muuta luovaa koulussa mainontaan ja markkinointiin liittyen. Tässä kuitenkin vuoden ja minun viimeinen dt-haaste, joka on

#336 - LUONNOS


 
Muutenkin jouluvalmistelut ovat menneet harvinaisen epäaskartelumaisessa ilmapiirissä, enkä juuri ole muuta tehnyt kuin lahjoja paketoinut. Joskus näinkin. :)

Oikein ihanaa joulunodotusta jokaiseen pirttiin!
<3: Santtu

P*SKARTELUHAASTE #335 - BINGO

 
Yksi hyvä joululahjavinkki ainakin lapsiperheille, on valokuva-albumi! Väliin voi sujauttaa muutaman kuvan jo valmiiksi, tai antaa ihan vain sellaisenaan. Albumista saa persoonallisen koristelemalla sen kannen. P*skarteluhaasteessa #335 on vuorossa bingo, johon tämä albumi sopii hyvin sarakkeeseen keltainen - valkoinen - vaalean sininen.

Nämä neliönmalliset albumit, joissa on mattamustat sivut ja pelkistetty kansi, ovat aivan lemppareitani tähän tarkoitukseen! Näitä löytyy Clas Ohlsonilta noin 13 €:n hintaan.

Jos kaipaat lisäinspistä, kurkkaa vielä tämä aiemmin tekemäni koristelu albumin kanteen!

  
Rentoa joulunodotusta, kamut!
<3: Santtu

VIERAILU DERMOSHOPILLA - MAINONNAN SUUNNITTELIJAN NÄKÖKULMA

 

Olen aina kiinnittänyt erityistä huomiota visuaalisuuteen, oli kyse sitten tuotteista, kuvista, sisustuksesta tai vaikkapa ruuasta. Dermosil on onnistunut ihastuttamaan ja yllättämään vuodesta toiseen tuotteidensa kauniilla, yksinkertaisen tyylikkäillä pakkauksilla, kuvastojen visuaalisuudella ja tuotteiden loistavalla hinta-laatu-suhteella. Dermosil onkin ollut jo pitkään minulle yksi inspiroivimpia suomalaisia brändejä, jonka visuaalisuus on täyttä timanttia. Selailepa vaikka tätä Dermosil-lehteä, ja ihastu!

Hypin sisäisesti ilosta, kun pääsin eilen Blogivaasan ja Sevendaysin järjestämälle retkelle tutustumaan Korsnäsiin Dermoshop Oy:n toimitiloihin.  Tuntui hassulta, miten pienessä reilun 2 000:n asukkaan kunnassa, pohjalaisen metsän siimeksessä, hiljaisella paikalla meren rannassa, on tällainen helmi.

Tulevana mainonnan suunnittelijana kuuntelin korvat höröllä ja silmät innosta kiiluen, miten yrityksen tuotesuunnittelu etenee ja mistä yritys ammentaa inspiraatiotaan tuotteiden ja pakkausten suunnitteluun. Pieni, sisukas ja laadukas pohjalainen yritys, joka on jo laajentanut muuallekin Pohjoismaihin ja Baltiaan. Yrityksen arvot ja juuret näkyvät kaikessa tekemisessä. Tällaisesta toiminnasta minä inspiroidun, miten mielenkiintoista!

Kaikki Dermoshop Oy:n tuotesuunnittelu, asiakaspalvelu, tuotteiden koonti ja lähetys tehdään Korsnäsistä käsin. Ja täytyy sanoa, että konttorin merenrantamaisemassa kelpaa ideoida! Dermoshopin verkkokaupan lisäksi Korsnäsin toimipisteellä on mahdollisuus vierailla myös paikanpäällä ja käydä ostamassa tuotteita, joten jos satut liikkumaan näillä nurkilla, suosittelen lämmöllä ostoksilla piipahtamista.


 
 

 


 



 






Joko sielä ruudun toisella puolella on joululahjaostokset tehtynä?

Inspiroitunein fiiliksin,
<3: Santtu